Ljudi novog milenija

Milenijalsi i njihove porodice postali su osnovna ciljna skupina velikih lanaca restorana.

Milenijalsi su generacija koja je češće predmet različitih istraživanja od svih prethodnih generacija, o njima su napisani bezbrojni članci, njihove karakteristike izdeklamovat će bez većih problema svaki radnik u marketingu koji drži do sebe, a milenijalsi i njihove porodice postali su osnovna ciljna skupina velikih lanaca restorana.

Prvi razlog je jednostavan – njihova velika kupovna moć – domaćinstva milenijalsa zarađuju više nego što su u njihovim godinama prethodne generacije zarađivale. Pew Research Center objašnjenje nalazi u činjenici da žene sada rade više ali i zarađuju više od žena iz prethodnih generacija.

Drugi razlog čini se (starijima) pomalo nevjerovatnim – generacija rođena od 1981. do 1996. godine odrasla je i ima vlastitu djecu. A u restoranima se hrani češće nego sve prethodne generacije.

Kako piše Forbes, milenijalsi i njihove porodice zabilježili su više od 7 milijardi posjeta restoranima u toku prošle godine, većinom u vrijeme večere, a broj roditelja koji je sa djecom posjećivao restorane porastao je za 5% u odnosu na prethodnu godinu.

U industriji koja bilježi stagnaciju ili pad prometa, milenijalsi predstavljaju važnu prekretnicu. Oni imaju drugačije prehrambene navike, više se oslanjaju na restorane nego na vlastitu kuhinju kada je prehrana porodica u pitanju, hrane se usput a najčešće se odlučuju za sendviče, burgere i finger food, i sve su skloniji potpuni obrok zamijeniti prigriscima poput grisinija, pereca i slično.

Neki od lanaca restorana imaju rekordan broj narudžbi u dostavi ili za ponijeti – gotovo 25% ukupnog prihoda ostvaruju na ovaj način. Pri tome, gotovo 23% milenijalsa svoje obroke konzumira u autu, na poslu ili drugim mjestima van kuće ili restorana, dok prošlogodišnje istraživanje Technomica pokazuje da taj procenat iznosi gotovo 40%.

Lanci restorana sa odobravanjem su dočekali najave stručnjaka da će ove brojke u narednim godinama samo rasti te se pokušavaju prilagoditi navadama ove generacije konzumenata.

Osim što posebnu pažnju poklanjaju prigriscima, dostavi i hrani za ponijeti, otkrili su i posebnu nišu u kojoj pokušavaju zadobiti pažnju djece milenijalsa nudeći bolju hranu, sofisticiraniju zabavu i strateške popuste koji postavljaju nove standarde kada je u pitanju iskustvo objedovanja.