Mirisi normalnosti

Mjesecima slušamo vijesti o negativnim posljedicama pandemije, milionima zaraženih, stotinama hiljada preminulih, prevelikom broju radnika koji su ostali bez posla, milijardama izgubljenih prihoda… Ali ako u brojnim lošim stvarima koje je covid-19 donio pokušamo sagledati i pozitivne strane negativnog iskustva, među njima je i kreativnost malih obrta koji zahvaljujući mogućnostima online poslovanja ali i inventivnosti pokušavaju preživjeti globalnu krizu.

Londonski proizvođač svijeća i mirisa za kuću Earl of East lansirao je novu limitiranu seriju svijeća Scents of Normality koje mirišu poput ” mjesta koja nam najviše nedostaju” tokom pandemije, evocirajući neka od Britancima najomiljenijih mjesta za zabavu – pubove, kina i festivale. Svijeća “The Festival” miriše na pokošenu travu i jabukovaču uz slatki dim kanabisa, “The Local” na pivo, gel za kosu, čips i pepeljare, a “The Cinema” na kokice, slatkiše i hot-dog.

Prihod od svijeća koje se prodaju po cijeni od 45 funti namijenjen je kao podrška za Hospitality Action, humanitarnu organizaciju koja osigurava neophodnu pomoć britanskim radnicima u ugostiteljstvu koji u velikom broju trpe posljedice zabrane rada restorana, kafića i hotela.

U Velikoj Britaniji pooštravaju se mjere prevencije zaraze, a ova zemlja trenutno nakon Sjedinjenih Američkih Država bilježi najveći broj umrlih od posljedica covida-19, više od 40.200, dok ukupan broj evidentiranih zaraženih osoba iznosi više od 280.000.