Među 160 izloženih radova je čak 11 od ukupno 20 slika koje se pripisuju renesansnom majstoru.
Širom svijeta ove godine organiziraju se brojne manifestacije i izložbe kojima se obilježava 500 godina od smrti Leonarda da Vincija. Godišnjici posebnu pažnju posvećuje Francuska, u kojoj veliki renesansni umjetnik ima posljednje počivalište, u Amboiseu, u dolini Loare, i u kojoj se nalazi najveća kolekcija njegovih radova.
U Louvreu je 24. oktobra otvorena velika izložba Da Vincijevih djela, najavljena kao njegova najveća i najskuplja izložba svih vremena, pripremana više od 10 godina a koja će predstaviti više od 160 radova posuđenih iz privatnih zbirki i institucija iz Italije, Njemačke, Rusije, Velike Britanije, Sjedinjenih Država i Francuske, uključujući čak 11 od ukupno 20 slika na platnu čije se autorstvo pripisuje Leonardu da Vinciju.
Neki od radova pozajmljeni su iz vatikanske kolekcije, iz kolekcije britanske kraljice Elizabete Druge i iz Fondacije Billa i Melinde Gates ali dva važna rada neće biti izložena u okviru izložbe. Mona Lisa ostaje u izložbenoj dvorani na prvom spratu Louvrea, gdje je inače izložena, jer ova dvorana dnevno može primiti do 30.000 posjetilaca, znatno više od Napoleonove dvorane u kojoj će biti postavljena Da Vincijeva izložba. Ali, osigurana je zamjena za posjetitelje u obliku iskustva virtuelne stvarnosti koje će omogućiti detaljan pregled najčuvenijeg platna na svijetu.
Drugi rad koji će nedostajati je Salvator Mundi, Spasitelj svijeta, ulje na drvetu koje drži rekord kao najskuplja slika ikad prodana na aukciji, sa 450 miliona dolara. Nju je navodno kupio saudijski princ prošlog novembra od kada je nestala s obzora javnosti. Iako organizatori ne gube nadu da će ovo djelo nekad do konca februara postati dijelom ove izložbe.
Među crtežima, rukopisima, skulpturama i drugim predmetima koji će biti izloženi u Napoleonovoj dvorani naredna četiri mjeseca, do 24. februara, naći će se i rijetko izlagan znameniti crtež Vetruvijevog čovjeka. Očekuje se da će izložbu posjetiti više od pola miliona posjetilaca.
Broj dnevnih posjeta je ograničen na 5.000-7.000, ulaznice se moraju kupiti online i unaprijed zbog velikih gužvi u muzeju, a rasprodate su danima unaprijed. Gužva je i u online prostoru, već je prodato 200.000 ulaznica a muzejska stranica je već nekoliko puta srušena zbog prevelike posjete.