foto: Dženat Dreković/NOMAD

Marković: Školski primer terora manjine nad većinom

Na zahtev patrijarha Srpske pravoslavne crkve Porfirija, Ministarstvo prosvete odlučilo je da cenzuriše udžbenike biologije za osmi razred. Deca ne smeju znati da postoje LGBT osobe, da se polni i rodni identitet ne poklapaju uvek, da ima ljudi kod kojih se biološki pol ne podudara sa onim kako se osećaju, niti da medicina danas rešava taj problem operacijom promene pola i hormonalnom terapijom.

Patrijarh je svoj zahtev izneo tokom molebana koji je usledio nakon velelepne litije za spas porodice gde su defilovali razni ljubitelji porodice Putin i ovovremene svastike u obliku slova “Z”, noseći zastavu Rusije džinovskih dimenzija, dužine nekih 500-600 metara. Oslonjen jednom rukom na Kremlj a drugom na Bibliju, Porfirije je ustao protiv nekakve LGBT ideologije koju nam nameće dekadentni, truli zapad. “Mi ne možemo dozvoliti da ta ideologija menja model društva kojim naš narod živi otkad zna za sebe”, propovedao je patrijarh, obaveštavajući pastvu da im je neko poturio subverzivni sadržaj u udžbenike, konkretno “lekcije koje propagiraju rodnu ideologiju”.

Naučni zulum

“Ko je to učinio? Da li je neko vas, čija deca idu u školu, pitao nešto o tome? Da li ste saglasni? Ako vas pak nije pitao, a ja znam da nije, tražimo od nadležnih organa da se odmah povuku iz upotrebe svi udžbenici, priručnici i pomoćna nastavna sredstva u srednjim, osnovnim školama i predškolskim ustanovama u kojima postoje takve lekcije”, izričit je bio patrijarh.

Stručna javnost je bila protiv ovakve inkvizitorske cenzure i zlostavljanja nauke, sva biološka društva i katedre su decidirano rekli “ne” crkvenom nasilju, ali se ministar dosetio, pa je formirao Radnu grupu. U njoj nije bilo biologa, ali su se zato tu našli isključivo desničari i putinofili, pa je tako uslišena patrijarhova žarka želja. Zabranu udžbenika tražio je i lider Dveri Boško Obradović, on se takođe pozivao na većinu i narod, i napominjao da se nepodobni sadržaji predaju đacima “bez znanja i saglasnosti njihovih roditelja”.

Sličan argument je odzvanjao diljem asocijalnih mreža i ostalih javnih budžaka. Većina je protiv LGBT populacije, protiv tih zapadnjačkih novotarija, kod nas nisu dozvoljeni istopolni brakovi, pa zato takvim sadržajima nije mesto u našim udžbenicima. Dakle, ubuduće za svaku lekciju u školskim knjigama treba tražiti saglasnost roditelja, crkve, desničarskih partija i celog naroda, ništa ne sme da se nađe u udžbenicima bez referenduma. Dosta je bilo terora manjine nad većinom, dosta je naš napaćeni narod trpeo naučni zulum, odsad će većina da određuje šta deca treba da uče u školama.

Ubačeni manjinski elementi

Sličan predlog izneo je prošle godine lider Mosta Božo Petrov u susednoj Hrvatskoj, ali nije prošao tako dobro kao njegovi srpski parnjaci. I Petrovu smeta što deca uče tu, što bi Putin i njegovi ideolozi rekli “homoseksualnu propagandu”, pa je toj pošasti rešio da stane u kraj prevodom mađarskog zakona protiv LGBT-propagande. Potegao je argument koji su potom preuzeli Dverjani i patrijarh: “Ne može mi manjina nametati što će učiti moja djeca”. Što se njega tiče, deca u školama mogu da uče samo “program koji je stvoren na društvenom konsenzusu”.

O Petrovljevom inkvizitorskom pohodu na školski program napisao je Boris Dežulović u “Novostima” urnebesno duhovitu kolumnu “Božo sačuvaj”. Dežulović je podsetio na nezgodnu činjenicu da “sve te školske programe, sva velika čovjekova otkrića i sve ‘medicinske dokaze’ za njih otkrili su i za škole priredili pripadnici najmanje i najprogonjenije manjine u cjelokupnoj povijesti čovječanstva – radoznali, pametni, obrazovani, prosvijećeni i napredni”. S koje god strane da pogledaš, zaključak je uvek isti: Nastavni programi su školski primer terora manjine nad većinom.

Usklađivanja gradiva s tradicionalnim vrednostima

Prava je sreća (ako nije u pitanju božansko proviđenje) to što u Srbiji postoji simfonija trona i oltara, što su država i crkva u savršenoj sinergiji, pa je proces oslobađanja većine od terora manjine najzad započet. Većinu do sada niko nije pitao da li se slaže sa nametnutim školskim programima i sumnjivim učenjima raznih belosvetskih naučnika od kojih većina dolazi sa dekadentnog, propalog, bezbožnog zapada. Dopustivši svetskoj nauci da se uvuče među naš podmladak i da podlo rovari po dečjim glavama u najosetljivijem periodu odrastanja, izložili smo se opasnosti da nam promene “model društva kojim naš narod živi otkad zna za sebe”.

Proces započet revizijom udžbenika biologije ne sme biti zaustavljen, to je tek skromni početak revidiranja celokupnog nastavnog plana i programa, zarad usklađivanja školskog gradiva sa našim tradicionalnim vrednostima, crkvenim učenjem i voljom većine. Boško Obradović je zatražio cenzurisanje udžbenika sociologije, istorije i građanskog vaspitanja, jer je i u njima pronašao “sporne LGBT sadržaje”. Njegov inkvizitorski napor je za svaku pohvalu, ali moramo priznati da i Dveri i patrijarh pomalo ograničeno i skučeno gledaju na tuđinske uticaje koji razaraju nejake dečje umove, svodeći ih isključivo na LGBT ideologiju.

Istina je kudikamo nepodnošljivija, teror naučne manjine premrežio je sve udžbenike iz svih predmeta manjinskim sadržajima koji nisu po volji većine. Mnogostradalni srpski narod to nasilje više neće trpeti, ako većina nema pravo da određuje šta će deca učiti, onda bolje i da nas nema. Nakon uklanjanja spornih delova iz udžbenika biologije pomoću makaza, valja pristupiti sličnim hirurškim operacijama drugih učila.

Veliko čišćenje udžbenika

U školskim udžbenicima se mirno propoveda vakserska ideologija, a deca su izložena podmuklom delovanju vakserskog lobija od najmanjih nogu. Šta većina misli o vakcinama pokazalo se tokom epidemije korone, broj vakcinisanih je nedvosmislen pokazatelj otpora koji naš narod pruža tim belosvetskim kvazimedicinskim izmišljotinama. Čak i pre korone, broj dece koja primaju vakcinu protiv boginja je drastično opao, sa tendencijom dodatnog pada. Zato sve lekcije o vakcinama treba izbrisati iz udžbenika, a ako slučajno dođe do neke nove epidemije boginja ili tako neke boleštine, prosvetni radnici to treba da objasne kao Božju kaznu, što je u skladu sa crkvenim učenjem.

Teoriji evolucije svakako nije mesto u školskom programu, dosta smo trpeli tu zapadnjačku blasfemiju. Nije čovek nastao od majmuna, Bog je stvorio prve ljude, Adama od zemlje, a Evu od Adamovog rebra (zato muškarci imaju neparan broj rebara), sva druga učenja su plod satanske obmane. Takođe, Njutnovu izmišljotinu o gravitaciji i slobodnom padu treba izbaciti iz udžbenika fizike. Kakav je to slobodni pad ako moraš da padneš? Mi kao narod nismo skloni padu, ni slobodnom ni prinudnom, bez obzira šta je o tome sanjario onaj pesnik. Ovakva učenja samo slabe našu borbenu gotovost i spremnost mladih da poginu na bojnom polju. Ako neprestano uči o nekakvim padovima, i još slobodnim, nikada naša mladost neće osloboditi Kosovo.

Iz udžbenika Prirode i društva za četvrti razred osnovne škole pod hitno treba izbaciti lekciju “Moja domovina, deo sveta”, jer takvi kosmopolitski, izdajnički sadržaji direktno razaraju naš nacionalni identitet. Najveći sinovi našeg naroda na čelu sa Slobodanom neprežaljenim Miloševićem dali su sve od sebe da se otcepimo od sveta, da se zatvorimo u svoju tvrđavu, a da na taj takozvani svet gledamo kroz puškarnicu. Svet je nešto tuđinsko, strano, svet je ono što nas ugrožava, a suština našeg nacionalnog identiteta je u težnji ka samoizolaciji, ka apsolutnom zatvaranju. Zato naša domovina ne može biti deo sveta, jer smo mi sa svetom posvađani na krv i nož, svet je naš najljući vekovni neprijatelj, otkad je sveta i veka, a možda i odranije.

Tuđinska nauka

Kad smo već kod te teme, treba primetiti da su srpski udžbenici pretrpani kojekakvim sumnjivim tipovima koji potiču upravo iz tog neprijateljskog sveta. U školskim programima sve vrvi od raznih stranaca i tuđinaca: Arhimed, Pitagora, Euklid, Ojler, Njutn, Darvin, Marija Kiri, Frederik Sanger, Ludolfov broj, Lavoazjeov zakon, Ojlerova konstanta, Kant-Laplasova hipoteza, Gram-Šmitov postupak ortonormalizacije, Kulonov zakon, Gausova kriva, Lineova klasifikacija, Velerova sinteza, Voltin stub, Maksvelove jednačine, Faradejev kavez, Plankova konstanta, arapski brojevi, kinesko pismo, grčka filozofija, rimsko pravo, nemački idealizam, francuska revolucija, karolinška renesansa, flamanski majstori, egipatske piramide, sumerske tablice, italijanski barok, španska inkvizicija, američki građanski rat, britanski kolonijalizam, latinoamerički bum, Indijski okean… Ima li ičeg srpskog u srpskim udžbenicima?

Dosta su nam stranci, poglavito zli zapadnjaci, menjali svest i satirali naš autohtoni kulturni, naučni i nacionalni identitet. Sve te uljeze i njihove izmišljotine treba proterati odakle su došli, a srpska deca ima da uče samo srpsku nauku srpskih naučnika, samo Tesla, Pupin, Milanković i eventualno Đoković. Dosta je bilo autokolonijalizma, autošovinizma i sličnih automobilskih pošasti u srpskoj prosveti. Ko se ne osveti, taj se ne prosveti!

Tomislav Marković

Marković: Babunske reči
Marković: Večno prokletstvo
Marković: Vašar privida
Marković: Debate o Evropi
Marković: Niotkuda vrata
Marković: Đavolje pleme
Marković: Vremensko nevreme
Marković: Lice i naličje
Marković: Vera i osećajnost
Marković: Četnički apokrifi